Зашто направити веб сајт?

Зато што су то урадили други, а пре свега ваша конкуренција. Зато што су сви облици комуникације са окружењем неупоредиво бржи и јефтинији. Зато што расте број корисника Интернета, тако да су маркетиншке акције усмерене ка Интернет корисницима постале саставни део сваког маркетиншког плана, а њихови резултати су по релевантности све ближи оглашавању у масовним медијима. Све анализе победе Барака Обаме у америчким председничким изборима истичу значајну предност коју је над противкандидатом остварио управо на Интернету. Креирање идентитета у виртуелном окружењу је постало незаобилазан део тржишног позиционирања ваше компаније. Сви ови разлози су сасвим оправдани и у данашње време не захтевају додатну аргументацију. Једини недостатак ових аргумената је што не узимају у обзир
zasto napraviti web siteкључни квалитет Интернет комуникације – а то је двосмерност. Комуникација на Интернету не подразумева више само слање саопштења од вас ка другима, већ и повратну везу – реакцију оних који примају ваше поруке, а што битно помаже у неопходним корекцијама вашег тржишног наступа. Али, ни то није најважнији аргумент – још су битније међусобне везе оних од којих у суштини зависи ваше пословање. Као што је веома лако објавити саопштење на веб сајту, или послати поруку хиљадама корисника вашег система за саопштења (њуслејтер) тако је вашим клијентима лако не само да вам одговоре (да вас похвале и покуде) већ и да међусобно коментаришу сваки аспект вашег пословања. Тржишна пресуда коју ће о вама донети корисници који ће лако размењивати своје утиске је коначни и необориви доказ правог ефекта ваших маркетиншких анализа и предвиђања.

photo: SEOPlanter

You may also like...