Живите здраво, будите безбедни и лајкујте наш Фан пејџ

Зашто је битно шта "лајкује" Милоје?

У највећем интересу осигуравајућих друштава је да њихови клијенти живе здравим и безбедним животом, а то је истовремено и интерес самих клијената. Већ смо се навикли да возач који није у једној години направио штету има попуст на осигурање у следећој. Зашто се слични попусти не би давали у здравственом и животном осигурању и за оне чије животне навике показују да имају активан однос према сопственом здрављу и безбедности? Осигуравајуће друштво Каисер има посебан Велнес одељак на свом сајту, на коме се посетиоци едукују како да мењају свој животни стил у правцу развијања здравих навика које ће утицати на побољшање здравља и вишег квалитета живота. Није тешко замислити партнерства осигуравајућих кућа и велнес центара у којима посетиоци одређеног велнес центра имају попуст као осигураници осигуравајућег друштва, а повратно њихово редовно коришћење велнес центра и здравствено стање утичу на висину премије. Оваква будућност је већ почела – Нике и Апле су направили НикеПлус систем који обједињује сензоре из ваших Нике патика, Апле иПода са профилом на Интернету у коме се бележе резултати ваше рекреације. Добар резултат би могао да утиче на то да ваша премија здравственог или иживотног осигурања буде мања. Предност оваквог “затвореног” система је у томе што су резултати у највећој могућој мери контролисани, за разлику од нерегулисаног окружења друштвених мрежа у којима објављени статуси не морају да буду уопште тачни, нити да буду приказани у тачном контексту, а сасвим је могуће фабриковати их на разне, чак и аутоматизоване начине. Правни аспект валидности нечијег статуса на друштвеној мрежи, као аргумента за доношење одлуке која може да има озбиљне правне консеквенце, је за сада веома нејасан и подложан различитим тумачењима. Управо је зато много реалније очекивати да осигуравајуће куће искористе окружење друштвених мрежа да реализују афирмативне акције усмерене на анимирање чланова да, својевољним учешћем, допринесу сопственом здрављу и безбедности ,као што су то и до сада радиле у физичком окружењу.
Одличан пример помоћи клијентима да избегну ризичне ситуације је бесплатна услуга УНИQА осигурања, МетеоУНИQА , које својим осигураницима нуди бесплатан СМС/е-маил сервис са упозорењима о временској непогоди која се спрема да захвати место у којем осигураник станује! Аутор ових редова је имао прилике да, пре две године, испроба квалитет услуге свог осигуравајућег друштва после градоносног невремена које је оставило дубоке трагове на аутомобилу, а још дубље на возачкој души. Реномирано осигуравајуће друштво је ажурно испунило своје обавезе у свему у складу са условима полисе. Али, било би много боље да ми је рано упозорење омогућило да склоним аутомобил на време, избегнем губитак времена у сервису и осигуравајућем друштву, као и да сви актери избегну материјалне трошкове – осигуравајуће друштво накнаду штетног догађаја, а осигураник губитак бонуса на премију. Ерсте Банка нас је поново пријатно изненадила промишљеном употребом окружења друштвених мрежа када је 6.јула објавила да је мапирала све своје новосадске филијале на геолокацијским друштвеним мрежама Форсквер и Говала , како би посетиоци фестивала ЕГЗИТ , нарочито они из иностранства, могли лакше да дођу до банкарских услуга и банкомата. Посетиоци ЕГЗИТ-а могу на овим геолокацијским друштвеним мрежама да пронађу филијале и банкомате Ерсте Банке у Новом Саду. Геолокацијске друштвене мреже спајају могућности глобалног позиционирања (ГПС) “паметних” телефона и Интернета. Помоћу њих је на мапи могуће лоцирати друге кориснике или пронаћи објекте у близини локације на којој се корисник тренутно налази. Ерсте Банка ће на овим геолокацијским друштвеним мрежама у наредном периоду мапирати све своје филијале у Србији. За оне Нетизене којима резултат геолокацијске претраге банкомата наложи предугачку шетњу, Ерсте Банка ће поставити и привремене банкомате, два у ЕXИТ кампу, један на улазу у Тврђаву код цркве Светог Јурја и један унутар Тврђаве. Осим банкомата, биће постављене и привремене мењачнице, једна у кампу и једна на поменутом улазу. Са нестрпљењем чекамо да видимо да ли ће још нека банка активирати позиције својих банкомата у геолокацијским друштвеним мрежама на време за јубиларну 50-ту Гучу.

photo: mkhmarketing, mkhmarketing1

You may also like...