Да ли ће С да врати Ц у ЦРМ?

На крају да се вратимо на почетак. Примери које наводимо често за поенту имају како се “велике” компаније махом неспретно понашају у овладавању новим технологијама и новим односима које оне индукују у светском (е-)пословању. Не знамо да ли је Делта Аирлинес покренула (очигледно преко потребан) програм додатне обуке свог аеродромског и летачког особља за комуникацију са путницима, али је зато прва авио-компанија у свету која је 12. августа 2010. омогућила да се резервација и куповина карата обави са корисничког Фацебоок налога. Делта у свом саопштењу каже да је овај сервис произашао из њихове постојеће понуде бежичног Интернета на око 2000 авио линија (услуга доступна само када авион лети изнад 10.000 стопа, ВОИП није дозвољен) и уоченог начина коришћења – Фацебоок је био сајт коме путници најчешће приступају. Ово је револуционарна иновација, којом је Делта показала да и “велике” авио компаније могу да начине изненађујуће искораке у имплементацији најновијих технологија у борби за сваког путника. До сада су и многе друге компаније користиле друштвене мреже за промоцију и побољшавање односа са клијентима, али ово је први пример непосредне интеграције друштвених мрежа са основним пословним процесима. За сада је ова могућност пружена само путницима из САД, међутим нема сумње да је постављена “црта” коју ће многе друге компаније желети да достигну и престигну, и то не само у авио-индустрији.

photo: WikimediaCommons

You may also like...