Веб 2.0 и друштвене мреже

желиш ли да постанеш мој пријатељ?

Покушали смо да нађемо апликације домаћих осигуравајућих и финансијских куће на Фејсбук-у, али нисмо успели. Али је зато Canfince из Онтарија у Канади, која се бави консалтингом у области осигурања, поставила апликацију FindMeInsurance, која корисницима омогућава да добију понуду осигурања за своје возило или кућу за мање од 2 минута од тренутка попуњавања формулара. Зашто нека од наших осигуравајућих кућа не постави на Facebook-у игру са питањима из саобраћајне културе и познавања прописа, или мера противпожарне заштите? А награде могу да буду бесплатне премије осигурања или значајни попусти. Ако ће то помоћи да наши возачи почну пажљивије да се понашају у саобраћају оствариће се и значајна општедруштвена корист у времену у коме смо суочени са свакодневним губитком живота и високим штетама, самим тим и одштетним захтевима. Компанија која спроведе такву акцију моћи ће да се похвали високим степеном своје друштвене одговорности, поред тога што ће сигурно привући и нове клијенте.
Наш савет за крај је – изађите из ваше канцеларије/експозитуре, скините сако и кравату, обуците патике и тренерку и укључите се у игру. Урадите то отворено, не скривајући ко сте, али ослушкујући пажљиво коју игру остали учесници друштвене мреже желе да играју. Нека “дете у вама” буде главни стратег наступа на друштвеној мрежи, ако вас другари прихвате крајњи резултат ће бити много више од игре. И немојте да сувише наглашавате да се игра лоптом коју сте ви донели, такви никад нису омиљени у разреду, а после утакмице могу да добију и “чврге” од саиграча. Ако нисте расположени за игру, неко други сигурно јесте, највероватније ваш највећи конкурент.

photo: WikiNews, WikimediaCommons, WikimediaCommons, mkhmarketing

You may also like...