Zašto napraviti veb sajt?

Zato što su to uradili drugi, a pre svega vaša konkurencija. Zato što su svi oblici komunikacije sa okruženjem neuporedivo brži i jeftiniji. Zato što raste broj korisnika Interneta, tako da su marketinške akcije usmerene ka Internet korisnicima postale sastavni deo svakog marketinškog plana, a njihovi rezultati su po relevantnosti sve bliži oglašavanju u masovnim medijima. Sve analize pobede Baraka Obame u američkim predsedničkim izborima ističu značajnu prednost koju je nad protivkandidatom ostvario upravo na Internetu. Kreiranje identiteta u virtuelnom okruženju je postalo nezaobilazan deo tržišnog pozicioniranja vaše kompanije. Svi ovi razlozi su sasvim opravdani i u današnje vreme ne zahtevaju dodatnu argumentaciju. Jedini nedostatak ovih argumenata je što ne uzimaju u obzir
zasto napraviti web siteključni kvalitet Internet komunikacije – a to je dvosmernost. Komunikacija na Internetu ne podrazumeva više samo slanje saopštenja od vas ka drugima, već i povratnu vezu – reakciju onih koji primaju vaše poruke, a što bitno pomaže u neophodnim korekcijama vašeg tržišnog nastupa. Ali, ni to nije najvažniji argument – još su bitnije međusobne veze onih od kojih u suštini zavisi vaše poslovanje. Kao što je veoma lako objaviti saopštenje na veb sajtu, ili poslati poruku hiljadama korisnika vašeg sistema za saopštenja (njuslejter) tako je vašim klijentima lako ne samo da vam odgovore (da vas pohvale i pokude) već i da međusobno komentarišu svaki aspekt vašeg poslovanja. Tržišna presuda koju će o vama doneti korisnici koji će lako razmenjivati svoje utiske je konačni i neoborivi dokaz pravog efekta vaših marketinških analiza i predviđanja.

photo: SEOPlanter

You may also like...

Vaš komentar

%d bloggers like this: